Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Advances in Advertising Research

- Breaking New Ground in Theory and Practice

Über Advances in Advertising Research

This volume grew out of research papers presented at the 9th ICORIA (International Conference on Research in Advertising) which was held at Universidad Autónoma de Madrid, Spain,on June 24-26, 2010. The conference involved advertising, communication, and marketing scholars located all over the world, thereby setting an example of diversity and plurality in our ICORIA community.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783834931344
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 490
  • Veröffentlicht:
  • 21. Juni 2011
  • Ausgabe:
  • 2011
  • Abmessungen:
  • 210x148x26 mm.
  • Gewicht:
  • 838 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Advances in Advertising Research

This volume grew out of research papers presented at the 9th ICORIA (International Conference on Research in Advertising) which was held at Universidad Autónoma de Madrid, Spain,on June 24-26, 2010. The conference involved advertising, communication, and marketing scholars located all over the world, thereby setting an example of diversity and plurality in our ICORIA community.

Kund*innenbewertungen von Advances in Advertising Research



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Advances in Advertising Research ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.