Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Advances in Advertising Research VIII

- Challenges in an Age of Dis-Engagement

Über Advances in Advertising Research VIII

This book addresses challenges in research and management pertaining to the media, contents, and audiences in our current era of (dis)engagement. This volume is a selective collection of research presented at the 15th International Conference in Advertising (ICORIA) which was held in Ljubljana (Slovenia) in July 2016.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783658215200
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 293
  • Veröffentlicht:
  • 12. Mai 2018
  • Ausgabe:
  • 12017
  • Abmessungen:
  • 148x210x0 mm.
  • Gewicht:
  • 3999 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Advances in Advertising Research VIII

This book addresses challenges in research and management pertaining to the media, contents, and audiences in our current era of (dis)engagement. This volume is a selective collection of research presented at the 15th International Conference in Advertising (ICORIA) which was held in Ljubljana (Slovenia) in July 2016.

Kund*innenbewertungen von Advances in Advertising Research VIII



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Advances in Advertising Research VIII ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.