Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Advances in Advertising Research (Vol. VII)

- Bridging the Gap between Advertising Academia and Practice

Über Advances in Advertising Research (Vol. VII)

Focusing on a range of advertising formats, this book provides international state-of-the-art research inter alia on the fast evolving and increasingly complex advertising landscape that raises a number of challenges for advertisers. Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA).

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783658152192
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 315
  • Veröffentlicht:
  • 25 August 2016
  • Ausgabe:
  • 12017
  • Abmessungen:
  • 210x148x23 mm.
  • Gewicht:
  • 5257 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Advances in Advertising Research (Vol. VII)

Focusing on a range of advertising formats, this book provides international state-of-the-art research inter alia on the fast evolving and increasingly complex advertising landscape that raises a number of challenges for advertisers. Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA).

Kund*innenbewertungen von Advances in Advertising Research (Vol. VII)



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Advances in Advertising Research (Vol. VII) ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.