Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Advances in Advertising Research (Vol. XII)

Über Advances in Advertising Research (Vol. XII)

This volume is a compilation of research presented at the 19th International Conference in Advertising (ICORIA), held in Bordeaux (France) in June 2021. Renowned scholars from around the globe share their knowledge and contribute to state-of-the-art research on advertising research. This volume is intended to academic, professional and student readership.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783658404284
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 376
  • Veröffentlicht:
  • 11. April 2023
  • Ausgabe:
  • 23001
  • Abmessungen:
  • 153x25x216 mm.
  • Gewicht:
  • 598 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Advances in Advertising Research (Vol. XII)

This volume is a compilation of research presented at the 19th International Conference in Advertising (ICORIA), held in Bordeaux (France) in June 2021. Renowned scholars from around the globe share their knowledge and contribute to state-of-the-art research on advertising research. This volume is intended to academic, professional and student readership.

Kund*innenbewertungen von Advances in Advertising Research (Vol. XII)



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Advances in Advertising Research (Vol. XII) ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.