Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Advances in National Brand and Private Label Marketing

Über Advances in National Brand and Private Label Marketing

This proceedings volume highlights the latest research presented at the 9th International Conference on Research on National Brand & Private Label Marketing (NB&PL2022). The topics covered include: retailing, private label portfolio and assortment management, private label pricing and promotion, national brand strategies, among other related issues. The volume specifically addresses the needs of researchers and students of advanced marketing courses.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783031065804
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 216
  • Veröffentlicht:
  • 28. Mai 2022
  • Ausgabe:
  • 22001
  • Abmessungen:
  • 160x18x241 mm.
  • Gewicht:
  • 494 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Advances in National Brand and Private Label Marketing

This proceedings volume highlights the latest research presented at the 9th International Conference on Research on National Brand & Private Label Marketing (NB&PL2022). The topics covered include: retailing, private label portfolio and assortment management, private label pricing and promotion, national brand strategies, among other related issues. The volume specifically addresses the needs of researchers and students of advanced marketing courses.

Kund*innenbewertungen von Advances in National Brand and Private Label Marketing



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Advances in National Brand and Private Label Marketing ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.