Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Advertising and Popular Culture

Über Advertising and Popular Culture

`The 11 comprehensive and well-documented chapters provide critical insights toward understanding these complex domains and their contemporary roles.... This is a valuable resource for academics and professionals in advertising, media and communication, as well as for research on the cultural significance of advertising and popular culture' - Choice

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780803954830
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 296
  • Veröffentlicht:
  • 4. März 1996
  • Abmessungen:
  • 216x296x22 mm.
  • Gewicht:
  • 398 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Advertising and Popular Culture

`The 11 comprehensive and well-documented chapters provide critical insights toward understanding these complex domains and their contemporary roles.... This is a valuable resource for academics and professionals in advertising, media and communication, as well as for research on the cultural significance of advertising and popular culture' - Choice

Kund*innenbewertungen von Advertising and Popular Culture



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Advertising and Popular Culture ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.