Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Advertising Cultures

- Gender, Commerce, Creativity

Über Advertising Cultures

The economic and cultural role of the `creative industries' has gained a new prominence and centrality in recent years. These worlds are explored here through the most emblematic creative industry: advertising. Advertising Cultures presents a case-study of the social make-up, informal cultures and subjective identities of these creative practices.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780761961987
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 184
  • Veröffentlicht:
  • 27. Februar 2003
  • Abmessungen:
  • 158x235x11 mm.
  • Gewicht:
  • 314 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Advertising Cultures

The economic and cultural role of the `creative industries' has gained a new prominence and centrality in recent years. These worlds are explored here through the most emblematic creative industry: advertising. Advertising Cultures presents a case-study of the social make-up, informal cultures and subjective identities of these creative practices.

Kund*innenbewertungen von Advertising Cultures



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Advertising Cultures ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.