Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

An Introduction to Social Media Marketing

Über An Introduction to Social Media Marketing

An Introduction to Social Media Marketing is the first textbook for students that offers a step by step guide to social media marketing. Mirroring its sister text, Digital Marketing: a Practical Approach, this book is grounded in solid academic underpinnings, but has a a lighter, hands-on approach that is perfect for shorter courses and additional reading.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415856171
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 250
  • Veröffentlicht:
  • 20. November 2014
  • Abmessungen:
  • 155x233x14 mm.
  • Gewicht:
  • 390 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von An Introduction to Social Media Marketing

An Introduction to Social Media Marketing is the first textbook for students that offers a step by step guide to social media marketing. Mirroring its sister text, Digital Marketing: a Practical Approach, this book is grounded in solid academic underpinnings, but has a a lighter, hands-on approach that is perfect for shorter courses and additional reading.

Kund*innenbewertungen von An Introduction to Social Media Marketing



Ähnliche Bücher finden
Das Buch An Introduction to Social Media Marketing ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.