Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Analysis of Cultural Differences and their Effects on Marketing Products in the United States of America and Germany with a Focus on Cultural Theories of Hall and Hofstede

Analysis of Cultural Differences and their Effects on Marketing Products in the United States of America and Germany with a Focus on Cultural Theories of Hall and Hofstedevon Matthias Boeing
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783656284727
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 84
  • Veröffentlicht:
  • 22. November 2012
  • Ausgabe:
  • 12001
  • Abmessungen:
  • 148x7x210 mm.
  • Gewicht:
  • 135 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Kund*innenbewertungen von Analysis of Cultural Differences and their Effects on Marketing Products in the United States of America and Germany with a Focus on Cultural Theories of Hall and Hofstede



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Analysis of Cultural Differences and their Effects on Marketing Products in the United States of America and Germany with a Focus on Cultural Theories of Hall and Hofstede ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.