Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Analyzing Music in Advertising

- Television Commercials and Consumer Choice

Über Analyzing Music in Advertising

The study of music in commercials is well-suited for exploring the persuasive impact that music has beyond the ability to entertain, edify, and purify its audience. This book focuses on music in commercials from an interpretive text analytical perspective, answering hitherto neglected questions: What characterizes music in commercials compared to other commercial music and other music on TV? How does music in commercials relate to music `outside¿ the universe of commercials? How and what can music in commercials signify? Author Nicolai Graakjær sets a new benchmark for the international scholarly study of music on television and its pervading influence on consumer choice.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781138781085
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 182
  • Veröffentlicht:
  • 15. Dezember 2014
  • Abmessungen:
  • 237x150x13 mm.
  • Gewicht:
  • 446 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025
  •  

    Keine Lieferung vor Weihnachten möglich.
    Kaufen Sie jetzt und drucken Sie einen Gutschein aus

Beschreibung von Analyzing Music in Advertising

The study of music in commercials is well-suited for exploring the persuasive impact that music has beyond the ability to entertain, edify, and purify its audience. This book focuses on music in commercials from an interpretive text analytical perspective, answering hitherto neglected questions: What characterizes music in commercials compared to other commercial music and other music on TV? How does music in commercials relate to music `outside¿ the universe of commercials? How and what can music in commercials signify? Author Nicolai Graakjær sets a new benchmark for the international scholarly study of music on television and its pervading influence on consumer choice.

Kund*innenbewertungen von Analyzing Music in Advertising



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Analyzing Music in Advertising ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.