Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Analyzing the Cultural Diversity of Consumers in the Global Marketplace

Über Analyzing the Cultural Diversity of Consumers in the Global Marketplace

The key to any marketing strategy is finding a way to reach and appeal to the consumer. In the case of a diverse consumer pool, marketers must strive to direct their promotional efforts to appeal to a global customer base. This title explores the strategies associated with promoting products and services to a culturally-diverse target market.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781466682627
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 403
  • Veröffentlicht:
  • 30. April 2015
  • Abmessungen:
  • 227x290x28 mm.
  • Gewicht:
  • 1306 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Analyzing the Cultural Diversity of Consumers in the Global Marketplace

The key to any marketing strategy is finding a way to reach and appeal to the consumer. In the case of a diverse consumer pool, marketers must strive to direct their promotional efforts to appeal to a global customer base. This title explores the strategies associated with promoting products and services to a culturally-diverse target market.

Kund*innenbewertungen von Analyzing the Cultural Diversity of Consumers in the Global Marketplace



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Analyzing the Cultural Diversity of Consumers in the Global Marketplace ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.