Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

As Heard on TV: Popular Music in Advertising

Über As Heard on TV: Popular Music in Advertising

Through an analysis of press coverage and interviews with musicians, and licensing managers, this title considers the industrial changes that have provided a foundation for the increased use of popular music in advertising, and explores the critical issues and debates surrounding media alliances that blur cultural ambitions with commercial goals.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780754666653
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 178
  • Veröffentlicht:
  • 25. März 2009
  • Abmessungen:
  • 156x234x11 mm.
  • Gewicht:
  • 490 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025

Beschreibung von As Heard on TV: Popular Music in Advertising

Through an analysis of press coverage and interviews with musicians, and licensing managers, this title considers the industrial changes that have provided a foundation for the increased use of popular music in advertising, and explores the critical issues and debates surrounding media alliances that blur cultural ambitions with commercial goals.

Kund*innenbewertungen von As Heard on TV: Popular Music in Advertising



Ähnliche Bücher finden
Das Buch As Heard on TV: Popular Music in Advertising ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.