Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

As Heard on TV: Popular Music in Advertising

Über As Heard on TV: Popular Music in Advertising

Through an analysis of press coverage and interviews with musicians, and advertising creatives, this book considers the industrial changes that have provided a foundation for the increased use of popular music in advertising, and explores issues and debates surrounding media alliances that blur cultural ambitions with commercial goals.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781409407645
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 178
  • Veröffentlicht:
  • 28. April 2010
  • Abmessungen:
  • 155x233x12 mm.
  • Gewicht:
  • 356 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von As Heard on TV: Popular Music in Advertising

Through an analysis of press coverage and interviews with musicians, and advertising creatives, this book considers the industrial changes that have provided a foundation for the increased use of popular music in advertising, and explores issues and debates surrounding media alliances that blur cultural ambitions with commercial goals.

Kund*innenbewertungen von As Heard on TV: Popular Music in Advertising



Ähnliche Bücher finden
Das Buch As Heard on TV: Popular Music in Advertising ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.