Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

BMW - Overview of Corporate Communication, Corporate Identity, Corporate Image and CSR

Über BMW - Overview of Corporate Communication, Corporate Identity, Corporate Image and CSR

Scientific Essay from the year 2010 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 2,0, Griffith University, language: English, abstract: This assignment deals with corporate communication, corporate identity, corporate image, and corporate social responsibility. The assignment provides a lot of theory but also analyses the corporate communication, identity, image and CSR of BMW.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783656482536
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 16
  • Veröffentlicht:
  • 17. August 2013
  • Ausgabe:
  • 13002
  • Abmessungen:
  • 148x2x210 mm.
  • Gewicht:
  • 40 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von BMW - Overview of Corporate Communication, Corporate Identity, Corporate Image and CSR

Scientific Essay from the year 2010 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 2,0, Griffith University, language: English, abstract: This assignment deals with corporate communication, corporate identity, corporate image, and corporate social responsibility. The assignment provides a lot of theory but also analyses the corporate communication, identity, image and CSR of BMW.

Kund*innenbewertungen von BMW - Overview of Corporate Communication, Corporate Identity, Corporate Image and CSR



Ähnliche Bücher finden
Das Buch BMW - Overview of Corporate Communication, Corporate Identity, Corporate Image and CSR ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.