Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Brand Meaning Management

Über Brand Meaning Management

Noted authors discuss how and why consumers identify with and become attached to brands and the challenges marketers face in creating and sustaining these states. Other meaning makers (e.g., celebrities, culture, consumers themselves) can facilitate or detract from the brand meanings marketers aim to create.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781784419325
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 344
  • Veröffentlicht:
  • 5. Mai 2015
  • Abmessungen:
  • 159x239x33 mm.
  • Gewicht:
  • 634 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Brand Meaning Management

Noted authors discuss how and why consumers identify with and become attached to brands and the challenges marketers face in creating and sustaining these states. Other meaning makers (e.g., celebrities, culture, consumers themselves) can facilitate or detract from the brand meanings marketers aim to create.

Kund*innenbewertungen von Brand Meaning Management



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Brand Meaning Management ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.