Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Branded Component Strategies

- Ingredient Branding in B2B Markets

Über Branded Component Strategies

In the quest for better differentiation of their products, many firms in B2B markets have started to systematically invest in brand building. This title analyzes how component supplier brand strength among original equipment manufacturers' (OEMs') customers affects component suppliers' market performance in their relationships with these OEMs.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783834919199
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 224
  • Veröffentlicht:
  • 16. Dezember 2011
  • Ausgabe:
  • 2012
  • Abmessungen:
  • 210x148x13 mm.
  • Gewicht:
  • 323 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Branded Component Strategies

In the quest for better differentiation of their products, many firms in B2B markets have started to systematically invest in brand building. This title analyzes how component supplier brand strength among original equipment manufacturers' (OEMs') customers affects component suppliers' market performance in their relationships with these OEMs.

Kund*innenbewertungen von Branded Component Strategies



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Branded Component Strategies ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.