Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Branded Content

- The Fateful Merging of Media and Marketing

Über Branded Content

This is a critical study of the changing relationship between media and marketing communications in the digital age. It examines the growth of content funded by brands, including brands¿ own media, native advertising and the integration of branded content across film, television, journalism and publishing, online, mobile and social media.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781138190412
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 282
  • Veröffentlicht:
  • 27. August 2021
  • Abmessungen:
  • 156x234x0 mm.
  • Gewicht:
  • 700 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Branded Content

This is a critical study of the changing relationship between media and marketing communications in the digital age. It examines the growth of content funded by brands, including brands¿ own media, native advertising and the integration of branded content across film, television, journalism and publishing, online, mobile and social media.

Kund*innenbewertungen von Branded Content



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Branded Content ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.