Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Branding and Positioning in Base of the Pyramid Markets in Africa

- Innovative Approaches

Über Branding and Positioning in Base of the Pyramid Markets in Africa

This book provides a practical overview of country branding and positioning activities in Africa, based on a broad definition of base of the pyramid (BoP) marketing which includes both goods and services, as well as business to business marketing, corporate branding, and country branding.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780367777531
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 152
  • Veröffentlicht:
  • 1. April 2021
  • Abmessungen:
  • 156x234x0 mm.
  • Gewicht:
  • 226 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Branding and Positioning in Base of the Pyramid Markets in Africa

This book provides a practical overview of country branding and positioning activities in Africa, based on a broad definition of base of the pyramid (BoP) marketing which includes both goods and services, as well as business to business marketing, corporate branding, and country branding.

Kund*innenbewertungen von Branding and Positioning in Base of the Pyramid Markets in Africa



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Branding and Positioning in Base of the Pyramid Markets in Africa ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.