Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Brands and Cultural Analysis

Über Brands and Cultural Analysis

Brands has chapters on topics such as what brands are, their role in society, brands and the psyche, brands and history, language and brands, the marketing of brands, brands and logos, the branded self, San Francisco and Japan as brands, brand sacrality, multi-modal discourse analysis and brands, and competition among brands.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783030247089
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 177
  • Veröffentlicht:
  • 6. November 2019
  • Ausgabe:
  • 12019
  • Abmessungen:
  • 148x210x0 mm.
  • Gewicht:
  • 484 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Brands and Cultural Analysis

Brands has chapters on topics such as what brands are, their role in society, brands and the psyche, brands and history, language and brands, the marketing of brands, brands and logos, the branded self, San Francisco and Japan as brands, brand sacrality, multi-modal discourse analysis and brands, and competition among brands.

Kund*innenbewertungen von Brands and Cultural Analysis



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Brands and Cultural Analysis ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.