Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Brands

- Interdisciplinary Perspectives

Über Brands

Jonathan Schroeder brings together a curated selection of papers on brands and branding, originally published in the interdisciplinary journal Consumption Markets and Culture. Organised into four perspectives - cultural, corporate, consumer, and critical ¿ each section contextualised by a new introduction from leading brand scholars. This thought-provoking collection will be of interest to scholars of marketing, consumer behaviour, and sociology and anyone interested in the role brands play in our lives and culture.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781138787964
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 390
  • Veröffentlicht:
  • 8. Januar 2015
  • Abmessungen:
  • 164x242x27 mm.
  • Gewicht:
  • 738 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Brands

Jonathan Schroeder brings together a curated selection of papers on brands and branding, originally published in the interdisciplinary journal Consumption Markets and Culture. Organised into four perspectives - cultural, corporate, consumer, and critical ¿ each section contextualised by a new introduction from leading brand scholars. This thought-provoking collection will be of interest to scholars of marketing, consumer behaviour, and sociology and anyone interested in the role brands play in our lives and culture.

Kund*innenbewertungen von Brands



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Brands ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.