Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Business-to-Business Brand Management

Über Business-to-Business Brand Management

Focuses on sensemaking, decisions, actions, and evaluating outcomes relating to managing business-to-business brands including product and service brands. This book features chapters that address aspects of the marketing mix for business-to-business and industrial marketers. It includes papers that provide brand management insights for managers.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781848556706
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 504
  • Veröffentlicht:
  • 19. Juni 2009
  • Abmessungen:
  • 152x229x27 mm.
  • Gewicht:
  • 876 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Business-to-Business Brand Management

Focuses on sensemaking, decisions, actions, and evaluating outcomes relating to managing business-to-business brands including product and service brands. This book features chapters that address aspects of the marketing mix for business-to-business and industrial marketers. It includes papers that provide brand management insights for managers.

Kund*innenbewertungen von Business-to-Business Brand Management



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Business-to-Business Brand Management ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.