Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Call Center Savvy

- How to Position Your Call Center for the Business Challenges of the 21st Century

Über Call Center Savvy

States that call centers are not just places where calls arrive, but a strategic business asset, the core of your business' customer relationship strategy. This book offers an exploration of how the call center works, how it fits into the big picture, what the future holds, and how new technologies affect operations.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781578200504
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 208
  • Veröffentlicht:
  • 6. Januar 1999
  • Abmessungen:
  • 152x229x11 mm.
  • Gewicht:
  • 410 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Call Center Savvy

States that call centers are not just places where calls arrive, but a strategic business asset, the core of your business' customer relationship strategy. This book offers an exploration of how the call center works, how it fits into the big picture, what the future holds, and how new technologies affect operations.

Kund*innenbewertungen von Call Center Savvy



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Call Center Savvy ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.