Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Campaign for President

- The Managers Look at 2008

Über Campaign for President

Every four years following the presidential election, the Institute of Politics at Harvard University convenes a distinguished gathering of campaign managers, media commentators, and interested political observers to reflect on presidential campaign strategies from the earliest primaries through Election Day. The result is a book, and the 2008 election edition is published for general audiences as well as college classrooms and campaign and media professionals.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780742570474
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 252
  • Veröffentlicht:
  • 16. Juli 2009
  • Abmessungen:
  • 128x218x20 mm.
  • Gewicht:
  • 482 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025
  •  

    Keine Lieferung vor Weihnachten möglich.
    Kaufen Sie jetzt und drucken Sie einen Gutschein aus

Beschreibung von Campaign for President

Every four years following the presidential election, the Institute of Politics at Harvard University convenes a distinguished gathering of campaign managers, media commentators, and interested political observers to reflect on presidential campaign strategies from the earliest primaries through Election Day. The result is a book, and the 2008 election edition is published for general audiences as well as college classrooms and campaign and media professionals.

Kund*innenbewertungen von Campaign for President



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Campaign for President ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.