Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Choice Models in Marketing

- Economic Assumptions, Challenges and Trends

Über Choice Models in Marketing

Examines recent developments in the modelling of choice for marketing and reviews a large stream of research currently being developed by both quantitative and qualitative researches in marketing. The aim of this book is to lay out the foundations of choice models and discuss recent advances.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781601981646
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 100
  • Veröffentlicht:
  • 28. August 2008
  • Abmessungen:
  • 156x234x5 mm.
  • Gewicht:
  • 154 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Choice Models in Marketing

Examines recent developments in the modelling of choice for marketing and reviews a large stream of research currently being developed by both quantitative and qualitative researches in marketing. The aim of this book is to lay out the foundations of choice models and discuss recent advances.

Kund*innenbewertungen von Choice Models in Marketing



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Choice Models in Marketing ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.