Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Christianity Online

- Response to the Da Vinci Code as Impression Management

Über Christianity Online

This study employs impression management as a template for understanding how "major Christian religions online" responded to public perceptions of "The Da Vinci Code." What were the characteristics of these messages? How did they compare to Church reaction toward negative popular fiction of the past, such as 1988s "The Last Temptation of Christ"> 172 pp. (Christian)

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781934043684
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 172
  • Veröffentlicht:
  • 18. Juli 2007
  • Abmessungen:
  • 251x291x17 mm.
  • Gewicht:
  • 356 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025

Beschreibung von Christianity Online

This study employs impression management as a template for understanding how "major Christian religions online" responded to public perceptions of "The Da Vinci Code." What were the characteristics of these messages? How did they compare to Church reaction toward negative popular fiction of the past, such as 1988s "The Last Temptation of Christ"> 172 pp. (Christian)

Kund*innenbewertungen von Christianity Online



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Christianity Online ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.