Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Consumer Engineering, 1920s–1970s

- Marketing between Expert Planning and Consumer Responsiveness

Über Consumer Engineering, 1920s–1970s

Contributors offer case studies on the roles of individual consumer engineers on both sides of the Atlantic, the impact of such marketing practices on European economies during World War II and after, and the conflicted relationship between consumer activists and the ideas of consumer engineering.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783030145668
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 296
  • Veröffentlicht:
  • 14. August 2020
  • Ausgabe:
  • 12019
  • Abmessungen:
  • 155x235x0 mm.
  • Gewicht:
  • 474 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Consumer Engineering, 1920s–1970s

Contributors offer case studies on the roles of individual consumer engineers on both sides of the Atlantic, the impact of such marketing practices on European economies during World War II and after, and the conflicted relationship between consumer activists and the ideas of consumer engineering.

Kund*innenbewertungen von Consumer Engineering, 1920s–1970s



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Consumer Engineering, 1920s–1970s ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.