Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Consumer Research for Museum Marketers

- Audience Insights Money Can't Buy

Über Consumer Research for Museum Marketers

Consumer Research for Museum Marketers creatively instructs museum staff on how to study their visitors to make their museums, exhibits, and programs more appealing for all segments of the public. The author's approach explains how all museum personnel can participate in valuable consumer research without breaking the bank on expensive studies.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780759118089
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 160
  • Veröffentlicht:
  • 16. Januar 2010
  • Abmessungen:
  • 157x241x16 mm.
  • Gewicht:
  • 418 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025

Beschreibung von Consumer Research for Museum Marketers

Consumer Research for Museum Marketers creatively instructs museum staff on how to study their visitors to make their museums, exhibits, and programs more appealing for all segments of the public. The author's approach explains how all museum personnel can participate in valuable consumer research without breaking the bank on expensive studies.

Kund*innenbewertungen von Consumer Research for Museum Marketers



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Consumer Research for Museum Marketers ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.