Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Content Strategy for the Web

Über Content Strategy for the Web

When it was first published in 2009, Content Strategy for the Web was an instant classic. It was the catalyst for the global content strategy conversation, helping organisations understand and implement content strategy as part of their larger business strategies. Much more than a simple introduction, this edition builds upon those foundational ideas and gives you what you need to transform your content into a valuable business asset.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780321808301
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 224
  • Veröffentlicht:
  • 22. März 2012
  • Ausgabe:
  • 2
  • Abmessungen:
  • 227x179x12 mm.
  • Gewicht:
  • 428 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Content Strategy for the Web

When it was first published in 2009,
Content Strategy for the Web

was an instant classic. It was the catalyst for the global content strategy conversation, helping organisations understand and implement content strategy as part of their larger business strategies. Much more than a simple introduction, this edition builds upon those foundational ideas and gives you what you need to transform your content into a valuable business asset.

Kund*innenbewertungen von Content Strategy for the Web



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Content Strategy for the Web ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.