Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Corporate Innovation (RLE Marketing)

- Marketing and Strategy

Über Corporate Innovation (RLE Marketing)

This volume is concerned with understanding the factors that determine innovation and its contribution to corporate achievement. It considers the whole range of innovation, consumer and industrial, and both final and intermediate buying behaviour. Although the tenor of the book is towards understanding and evaluation, its ultimate concerns are with the practicalities of marketing and corporate innovation.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781138966826
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 282
  • Veröffentlicht:
  • 26. November 2015
  • Abmessungen:
  • 156x234x15 mm.
  • Gewicht:
  • 453 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Corporate Innovation (RLE Marketing)

This volume is concerned with understanding the factors that determine innovation and its contribution to corporate achievement. It considers the whole range of innovation, consumer and industrial, and both final and intermediate buying behaviour. Although the tenor of the book is towards understanding and evaluation, its ultimate concerns are with the practicalities of marketing and corporate innovation.

Kund*innenbewertungen von Corporate Innovation (RLE Marketing)



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Corporate Innovation (RLE Marketing) ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.