Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Cross-Cultural Brand Personality and Brand Desirability

- An Empirical Approach to the Role of Culture on this Mediated Interplay

Über Cross-Cultural Brand Personality and Brand Desirability

This research proposes and empirically tests the impact of brand personality dimensions on brand desirability in a cross-cultural context. Therefore, brand managers should know their markets, understand cultural differences and adjust their brand strategy accordingly in order to attain brand desirability.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783658311773
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 251
  • Veröffentlicht:
  • 14. August 2020
  • Ausgabe:
  • 12020
  • Abmessungen:
  • 148x210x0 mm.
  • Gewicht:
  • 454 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Cross-Cultural Brand Personality and Brand Desirability

This research proposes and empirically tests the impact of brand personality dimensions on brand desirability in a cross-cultural context. Therefore, brand managers should know their markets, understand cultural differences and adjust their brand strategy accordingly in order to attain brand desirability.

Kund*innenbewertungen von Cross-Cultural Brand Personality and Brand Desirability



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Cross-Cultural Brand Personality and Brand Desirability ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.