Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Customer Relationship Management

- Organizational and Technological Perspectives

Über Customer Relationship Management

Companies and financial institutions are employing operational information systems in an efficient way. While they have consolidated a strong level of knowledge in management information systems, there is still a lack of knowledge on the right way to apply customer relationship management (CRM) systems under a business perspective.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783540440017
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 172
  • Veröffentlicht:
  • 19. März 2003
  • Ausgabe:
  • 2003
  • Abmessungen:
  • 155x235x12 mm.
  • Gewicht:
  • 980 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Customer Relationship Management

Companies and financial institutions are employing operational information systems in an efficient way. While they have consolidated a strong level of knowledge in management information systems, there is still a lack of knowledge on the right way to apply customer relationship management (CRM) systems under a business perspective.

Kund*innenbewertungen von Customer Relationship Management



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Customer Relationship Management ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.