Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Customer Relationship Management Strategies in the Digital Era

Über Customer Relationship Management Strategies in the Digital Era

Blends the literature from the fields of marketing and information technology in an effort to examine the effect that technological advances have on the interaction between companies and their customers Through chapters and case studies, this title discusses the importance of achieving competitive advantage through implementing relationship marketing practices and becoming consumer-centric.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781466682313
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 327
  • Veröffentlicht:
  • 31. März 2015
  • Abmessungen:
  • 224x291x26 mm.
  • Gewicht:
  • 1106 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025
  •  

    Keine Lieferung vor Weihnachten möglich.
    Kaufen Sie jetzt und drucken Sie einen Gutschein aus

Beschreibung von Customer Relationship Management Strategies in the Digital Era

Blends the literature from the fields of marketing and information technology in an effort to examine the effect that technological advances have on the interaction between companies and their customers Through chapters and case studies, this title discusses the importance of achieving competitive advantage through implementing relationship marketing practices and becoming consumer-centric.

Kund*innenbewertungen von Customer Relationship Management Strategies in the Digital Era



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Customer Relationship Management Strategies in the Digital Era ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.