Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Customer Service in Libraries

- Best Practices

Über Customer Service in Libraries

In this book, nine librarians from across the country describe their libraries' best practices in this key area. Their contributions range from all-encompassing customer service policies and models any library can both adapt and be proud of to micro-approaches that emphasize offering excellent user-focused technology planning, picture book arrangement with patrons in mind, Web 2.0 tools to connect users with the library, establishing good service delivery chains, and making your library fantastic for homeschoolers.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780810887480
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 118
  • Veröffentlicht:
  • 13. Februar 2013
  • Abmessungen:
  • 163x228x11 mm.
  • Gewicht:
  • 180 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025
  •  

    Keine Lieferung vor Weihnachten möglich.
    Kaufen Sie jetzt und drucken Sie einen Gutschein aus

Beschreibung von Customer Service in Libraries

In this book, nine librarians from across the country describe their libraries' best practices in this key area. Their contributions range from all-encompassing customer service policies and models any library can both adapt and be proud of to micro-approaches that emphasize offering excellent user-focused technology planning, picture book arrangement with patrons in mind, Web 2.0 tools to connect users with the library, establishing good service delivery chains, and making your library fantastic for homeschoolers.

Kund*innenbewertungen von Customer Service in Libraries



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Customer Service in Libraries ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.