Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Dealing with consumer uncertainty

- Public Relations in the Food Sector

Über Dealing with consumer uncertainty

My studies on the "uncertain consumer" began with a research project c- ducted by the Dr. Rainer Wild-Stiftung - Foundation for healthy nutrition - on the negative image of processed food. Ever since then I have been asked whether or not growing consumer uncertainty is linked to information po- cies of the food sector and if so, how.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783642076381
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 220
  • Veröffentlicht:
  • 15. Dezember 2010
  • Ausgabe:
  • 12002
  • Abmessungen:
  • 155x235x12 mm.
  • Gewicht:
  • 454 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Dealing with consumer uncertainty

My studies on the "uncertain consumer" began with a research project c- ducted by the Dr. Rainer Wild-Stiftung - Foundation for healthy nutrition - on the negative image of processed food. Ever since then I have been asked whether or not growing consumer uncertainty is linked to information po- cies of the food sector and if so, how.

Kund*innenbewertungen von Dealing with consumer uncertainty



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Dealing with consumer uncertainty ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.