Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Determinants of Private Label Attitude

- Predicting Consumers' Brand Preferences Using Psychographics

enthalten in BestMasters-Reihe

Über Determinants of Private Label Attitude

Various psychographic traits that most directly influence consumers' private label attitudes are the focal point of Stefanie Weiss' investigation. The hypothesized relationships between consumers' private label attitude and various psychographic traits are tested on a sample of German and Austrian consumers using an online questionnaire.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783658086718
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 143
  • Veröffentlicht:
  • 11. Februar 2015
  • Ausgabe:
  • 2015
  • Abmessungen:
  • 210x148x9 mm.
  • Gewicht:
  • 2155 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Determinants of Private Label Attitude

Various psychographic traits that most directly influence consumers' private label attitudes are the focal point of Stefanie Weiss' investigation. The hypothesized relationships between consumers' private label attitude and various psychographic traits are tested on a sample of German and Austrian consumers using an online questionnaire.

Kund*innenbewertungen von Determinants of Private Label Attitude



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Determinants of Private Label Attitude ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.