Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Does Marketing Need Reform?

- Fresh Perspectives on the Future

Über Does Marketing Need Reform?

Many marketers fear that the field's time-worn principles are losing touch with realities. This book collects the insights of a select group of leading marketing thinkers and practitioners who are committed to restoring marketing's timeless values. It sets the agenda for a generation of marketing principles.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780765616999
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 360
  • Veröffentlicht:
  • 1. Januar 2006
  • Abmessungen:
  • 252x180x20 mm.
  • Gewicht:
  • 612 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Does Marketing Need Reform?

Many marketers fear that the field's time-worn principles are losing touch with realities. This book collects the insights of a select group of leading marketing thinkers and practitioners who are committed to restoring marketing's timeless values. It sets the agenda for a generation of marketing principles.

Kund*innenbewertungen von Does Marketing Need Reform?



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Does Marketing Need Reform? ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.