Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Driving Consumer Engagement in Social Media

- Influencing Electronic Word of Mouth

Über Driving Consumer Engagement in Social Media

Summarizing the extant research on marketing communications, social media and word of mouth, this book clarifies terms often incorrectly and interchangeably used by scholars and marketers and¿provides principles of effective marketing communications in social media for different brand types and in different geographic markets.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780367613105
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 182
  • Veröffentlicht:
  • 11. Dezember 2020
  • Abmessungen:
  • 241x160x19 mm.
  • Gewicht:
  • 444 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Driving Consumer Engagement in Social Media

Summarizing the extant research on marketing communications, social media and word of mouth, this book clarifies terms often incorrectly and interchangeably used by scholars and marketers and¿provides principles of effective marketing communications in social media for different brand types and in different geographic markets.

Kund*innenbewertungen von Driving Consumer Engagement in Social Media



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Driving Consumer Engagement in Social Media ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.