Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Driving Customer Appeal Through the Use of Emotional Branding

Über Driving Customer Appeal Through the Use of Emotional Branding

Examines the responses consumers have to differing advertising strategies, and how these reactions impact sales. Featuring relevant topics such as multisensory experiences, customer experience management, brand hate, and product innovation, this publication is ideal for CEOs, business managers, academics, students, and researchers.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781522529217
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 355
  • Veröffentlicht:
  • 30. Oktober 2017
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Driving Customer Appeal Through the Use of Emotional Branding

Examines the responses consumers have to differing advertising strategies, and how these reactions impact sales. Featuring relevant topics such as multisensory experiences, customer experience management, brand hate, and product innovation, this publication is ideal for CEOs, business managers, academics, students, and researchers.

Kund*innenbewertungen von Driving Customer Appeal Through the Use of Emotional Branding



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Driving Customer Appeal Through the Use of Emotional Branding ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.