Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Dynamic Models of Advertising Competition

- Open- and Closed-Loop Extensions

Über Dynamic Models of Advertising Competition

Marketing strategies are rarely successful without adjustments over time, and marketing managers need constantly to monitor, and anticipate when possible, important changes in the marketing environment, so that they can adapt their marketing strategies to changing market conditions.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9789401713160
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 122
  • Veröffentlicht:
  • 13. März 2013
  • Ausgabe:
  • 11991
  • Abmessungen:
  • 297x210x7 mm.
  • Gewicht:
  • 374 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Dynamic Models of Advertising Competition

Marketing strategies are rarely successful without adjustments over time, and marketing managers need constantly to monitor, and anticipate when possible, important changes in the marketing environment, so that they can adapt their marketing strategies to changing market conditions.

Kund*innenbewertungen von Dynamic Models of Advertising Competition



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Dynamic Models of Advertising Competition ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.