Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Emerging Research on Islamic Marketing and Tourism in the Global Economy

Über Emerging Research on Islamic Marketing and Tourism in the Global Economy

As the Middle East continues to grow as a force within the international marketplace, research into Islamic practices and culture is necessary to promote business success in the region. This title offers in-depth perspectives on the influence of Islam on consumer behavior, the travel industry, product development, and the promotion of goods and services.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781466662728
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 358
  • Veröffentlicht:
  • 31. Juli 2014
  • Abmessungen:
  • 264x178x23 mm.
  • Gewicht:
  • 798 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025

Beschreibung von Emerging Research on Islamic Marketing and Tourism in the Global Economy

As the Middle East continues to grow as a force within the international marketplace, research into Islamic practices and culture is necessary to promote business success in the region. This title offers in-depth perspectives on the influence of Islam on consumer behavior, the travel industry, product development, and the promotion of goods and services.

Kund*innenbewertungen von Emerging Research on Islamic Marketing and Tourism in the Global Economy



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Emerging Research on Islamic Marketing and Tourism in the Global Economy ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.