Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Ethics, Social Responsibility and Sustainability in Marketing

Über Ethics, Social Responsibility and Sustainability in Marketing

This book addresses the rising concept of 21st century societal marketing which entails that marketers should fulfill the needs of their target group in ways that enhance the well-being of a society as a whole. In the past, social responsibility and corporate ethics may not have been the key elements of corporate and business strategy.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9789811379260
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 279
  • Veröffentlicht:
  • 14. August 2020
  • Ausgabe:
  • 12019
  • Abmessungen:
  • 155x235x0 mm.
  • Gewicht:
  • 474 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Ethics, Social Responsibility and Sustainability in Marketing

This book addresses the rising concept of 21st century societal marketing which entails that marketers should fulfill the needs of their target group in ways that enhance the well-being of a society as a whole. In the past, social responsibility and corporate ethics may not have been the key elements of corporate and business strategy.

Kund*innenbewertungen von Ethics, Social Responsibility and Sustainability in Marketing



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Ethics, Social Responsibility and Sustainability in Marketing ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.