Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Ethnography for Marketers

- A Guide to Consumer Immersion

Über Ethnography for Marketers

Offers a step-by-step guide to help students and practitioners plan and execute ethnographic marketing research studies of their own. This book sets standards emphasizing best practices in ethnographic market research and provides real-world examples and experienced-based advice for novices and experienced market researchers.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780761969464
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 264
  • Veröffentlicht:
  • 12. August 2005
  • Abmessungen:
  • 152x228x15 mm.
  • Gewicht:
  • 480 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Ethnography for Marketers

Offers a step-by-step guide to help students and practitioners plan and execute ethnographic marketing research studies of their own. This book sets standards emphasizing best practices in ethnographic market research and provides real-world examples and experienced-based advice for novices and experienced market researchers.

Kund*innenbewertungen von Ethnography for Marketers



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Ethnography for Marketers ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.