Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Experimental Economics in Marketing

Über Experimental Economics in Marketing

Presents a set of goals to help the reader understand the role of experimental economics in marketing. These include distinguishing experimental economics from other fields in the broadest possible terms; providing the basic methodological tenets of experimental economics; and delineating classes of experiments within experimental economics.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781680831665
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 84
  • Veröffentlicht:
  • 29. August 2016
  • Abmessungen:
  • 233x155x8 mm.
  • Gewicht:
  • 140 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Experimental Economics in Marketing

Presents a set of goals to help the reader understand the role of experimental economics in marketing. These include distinguishing experimental economics from other fields in the broadest possible terms; providing the basic methodological tenets of experimental economics; and delineating classes of experiments within experimental economics.

Kund*innenbewertungen von Experimental Economics in Marketing



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Experimental Economics in Marketing ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.