Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Foundations of Marketing Thought

- The Influence of the German Historical School

Über Foundations of Marketing Thought

This book analyses the influence of the German Historical School on institutional economists who pioneered the study of marketing in America and Britain during the late 19th and early 20th centuries. Drawing from extensive archival materials, it documents the early intellectual genealogy of marketing science and traces how

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780367876272
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 214
  • Veröffentlicht:
  • 12. Dezember 2019
  • Abmessungen:
  • 156x234x0 mm.
  • Gewicht:
  • 453 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Foundations of Marketing Thought

This book analyses the influence of the German Historical School on institutional economists who pioneered the study of marketing in America and Britain during the late 19th and early 20th centuries. Drawing from extensive archival materials, it documents the early intellectual genealogy of marketing science and traces how

Kund*innenbewertungen von Foundations of Marketing Thought



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Foundations of Marketing Thought ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.