Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Fuzzy Optimization and Multi-Criteria Decision Making in Digital Marketing

Über Fuzzy Optimization and Multi-Criteria Decision Making in Digital Marketing

Applies fuzzy theory and multi-criteria decision making principles for better practice in the digital business environment. This research-focused publication features discussions on several key concepts useful for modern business professionals including decision-making models and fuzzy theory applied to internet marketing, consumer behavior, and the optimization of strategic marketing plans.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781466688087
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 368
  • Veröffentlicht:
  • 27. Oktober 2015
  • Abmessungen:
  • 229x291x30 mm.
  • Gewicht:
  • 1184 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Fuzzy Optimization and Multi-Criteria Decision Making in Digital Marketing

Applies fuzzy theory and multi-criteria decision making principles for better practice in the digital business environment. This research-focused publication features discussions on several key concepts useful for modern business professionals including decision-making models and fuzzy theory applied to internet marketing, consumer behavior, and the optimization of strategic marketing plans.

Kund*innenbewertungen von Fuzzy Optimization and Multi-Criteria Decision Making in Digital Marketing



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Fuzzy Optimization and Multi-Criteria Decision Making in Digital Marketing ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.