Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Global Advertising, Attitudes, and Audiences

Über Global Advertising, Attitudes, and Audiences

This book presents consumer response to global media branding as a cognitive process whose understanding is important for advertising industry as well as academic investigation. Interpreting reactions to screen advertising, accounting for them in local cultural terms, must be the first stage of any subsequent quantitative study.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415875974
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 168
  • Veröffentlicht:
  • 21. Oktober 2010
  • Abmessungen:
  • 159x231x17 mm.
  • Gewicht:
  • 428 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Global Advertising, Attitudes, and Audiences

This book presents consumer response to global media branding as a cognitive process whose understanding is important for advertising industry as well as academic investigation. Interpreting reactions to screen advertising, accounting for them in local cultural terms, must be the first stage of any subsequent quantitative study.

Kund*innenbewertungen von Global Advertising, Attitudes, and Audiences



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Global Advertising, Attitudes, and Audiences ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.