Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Global Brands

- The Evolution of Multinationals in Alcoholic Beverages

Über Global Brands

Global Brands, first published in 2007, contrasts with existing studies by providing a new dimension to the literature on the growth of multinationals through the focus on brands, using an institutional and evolutionary approach based on original and published sources about the beverage industry and firms.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781107669734
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 348
  • Veröffentlicht:
  • 26. September 2013
  • Abmessungen:
  • 154x230x23 mm.
  • Gewicht:
  • 514 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Global Brands

Global Brands, first published in 2007, contrasts with existing studies by providing a new dimension to the literature on the growth of multinationals through the focus on brands, using an institutional and evolutionary approach based on original and published sources about the beverage industry and firms.

Kund*innenbewertungen von Global Brands



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Global Brands ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.