Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Global Marketing Strategies for the Promotion of Luxury Goods

Über Global Marketing Strategies for the Promotion of Luxury Goods

Explores the latest promotional trends, business models, and challenges within the luxury goods market. Focusing on strategies for achieving competitive advantage, new market development, as well as the role of the media in luxury brand building, this publication is designed for use by business professionals, researchers, and graduate-level students.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781466699588
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 300
  • Veröffentlicht:
  • 30. März 2016
  • Abmessungen:
  • 291x223x28 mm.
  • Gewicht:
  • 1134 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025
  •  

    Keine Lieferung vor Weihnachten möglich.
    Kaufen Sie jetzt und drucken Sie einen Gutschein aus

Beschreibung von Global Marketing Strategies for the Promotion of Luxury Goods

Explores the latest promotional trends, business models, and challenges within the luxury goods market. Focusing on strategies for achieving competitive advantage, new market development, as well as the role of the media in luxury brand building, this publication is designed for use by business professionals, researchers, and graduate-level students.

Kund*innenbewertungen von Global Marketing Strategies for the Promotion of Luxury Goods



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Global Marketing Strategies for the Promotion of Luxury Goods ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.