Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Global Place Branding Campaigns across Cities, Regions, and Nations

Über Global Place Branding Campaigns across Cities, Regions, and Nations

Provides international insights into marketing strategies and techniques being employed to promote global tourism, competitiveness, and exploration. Featuring case studies and emergent research on place branding, as well as issues and challenges faced by destinations around the world, this book is designed for professionals, researchers, policy makers, practitioners, and students.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781522505761
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 346
  • Veröffentlicht:
  • 22. Juli 2016
  • Abmessungen:
  • 227x292x28 mm.
  • Gewicht:
  • 1226 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Global Place Branding Campaigns across Cities, Regions, and Nations

Provides international insights into marketing strategies and techniques being employed to promote global tourism, competitiveness, and exploration. Featuring case studies and emergent research on place branding, as well as issues and challenges faced by destinations around the world, this book is designed for professionals, researchers, policy makers, practitioners, and students.

Kund*innenbewertungen von Global Place Branding Campaigns across Cities, Regions, and Nations



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Global Place Branding Campaigns across Cities, Regions, and Nations ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.