Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Handbook of Research on Citizen Engagement and Public Participation in the Era of New Media

Über Handbook of Research on Citizen Engagement and Public Participation in the Era of New Media

Addresses opportunities and challenges in the theory and practice of public involvement in social media. Highlighting various communication modes and best practices being utilized in citizen-involvement activities, this book is a reference source for professionals, consultants, university teachers, practitioners, community organisers, government administrators, citizens, and activists.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781522510819
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 400
  • Veröffentlicht:
  • 22. November 2016
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025

Beschreibung von Handbook of Research on Citizen Engagement and Public Participation in the Era of New Media

Addresses opportunities and challenges in the theory and practice of public involvement in social media. Highlighting various communication modes and best practices being utilized in citizen-involvement activities, this book is a reference source for professionals, consultants, university teachers, practitioners, community organisers, government administrators, citizens, and activists.

Kund*innenbewertungen von Handbook of Research on Citizen Engagement and Public Participation in the Era of New Media



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Handbook of Research on Citizen Engagement and Public Participation in the Era of New Media ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.